söndag 17 maj 2009

Kvällsrapport


Position: llz=57.5431,011.9160,0
Kullavik
Paddeldistans:25,9km
Paddeltid:4h 47min

Överfarten av Göteborgs hamninlopp gick utan större problem förutom en roderlina som brast precis vid en liten fågelö. Lagade det snabbt eftersom jag gjort det tidigare. Övriga dagen gick smidigt men vi båda var mentalt trötta idag. Mitt kapell har börjat gå sönder så jag fick laga det med vattentätningslim. Det jag inte lyckades med var att läsa att det skulle ta 16-36 timmar att härda i varmfuktig miljö. I min korta stund av frustration talade jag om för mitt kapell att den hade nio timmar att härda i kallfuktig miljö. Hoppas den lyssnade. Lustig att enbart utrustning från point65 har börjat gå sönder. Hoppas för dom att det är en olycklig slump. Bilden är på mitt härdande kapell.

3 kommentarer:

  1. Jörgen Karmapolis17 maj 2009 kl. 23:31

    Kan du härda mitt kapell?

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara riktigt nice det ni gör! Hoppas allt är bra med dig! /B51A

    SvaraRadera
  3. jadu. här väntar man spänt på bloggy.se men ingenting händer. :P hehe. har fått läsa ikapp lite. kul att läsa. kört hårt! /B53B

    SvaraRadera