tisdag 5 maj 2009

Vi är iväg


Pos: llz=59.0821,011.2103,2
5km paddlat. 10m/s

6 kommentarer:

  1. gött är det!! prinsen

    SvaraRadera
  2. nu är jag kanske lite efter... men var är sofen? det där ser plast ut för mina otränade ögon?!

    Stort lycka till iallafall. Du är grym!

    SvaraRadera
  3. Lycka till, simma lugnt!

    SvaraRadera
  4. Då e du en dag närmare mig igen babe ;). Älskar dig!!!

    SvaraRadera
  5. Jajamensan ska bli härligt å följa den här trippen! :D NÄr ungefär beräknas ni passera Sundsvall ? :)

    SvaraRadera
  6. gunilla andreasson6 maj 2009 kl. 10:24

    I förrgår när ni var på wiebo blev jag nästan lite avundsjuk på ert äventyr. Idag när det är svinkallt och regn ligger jag lycklig i tv-soffan. Det ska visst börja blåsa oxå, hoppas ni får medvind. kram

    SvaraRadera