måndag 11 maj 2009

Kvällsrapport


Position: llz=58.5426,011.2757,0
Distans tot: 33,98km
Paddeltid tot: 5h 21min

Sjukt gött att paddla igen. Förhållandet med den blå hörnsoffan hade inte varat i längden. Så det var bäst för alla parter att göra så här..
Vi hade vinden i ryggen större delen av dagen vilket var mycket uppskattat av oss båda. En hamburgartallrik i Hamburgesund är en självklarhet och jag hoppas att det är fler än jag som gubbfnissar för sig själv över den ordvitsen. Andreas har hittat på en egen paddlarlåt som han påstår är känd när jag frågar. Nu är dom bästa raggsockarna i världen påtagna så nu kan inget gå fel.

4 kommentarer:

  1. Halloj Andrew!
    Fick blogg-adressen av Miira idag.
    Hade varit häftigt att paddla med er hela vägen, men jag får nöja mig med att kanske göra er sällskap ut ur Göteborg, håller koll på läget via bloggen och har ditt mobilnummer.
    Ha det gött!
    Ulf

    SvaraRadera
  2. De e klart att de är det bästa raggissarna =). Har stickat dom till dig babe ;). Paddla lugnt nu. Snart ses vi igen! Hoppas ni tar med Ulf på en tur oxå. Puss Puss!

    SvaraRadera
  3. Jag följer ditt/ert äventyr med spänning.
    Glöm inte att växla till dmi.dk när ni kommer ner i mina trakter. De har kolla på vädret här.
    Jonathan

    SvaraRadera
  4. Bengt, vill du gubbfnissa mig?

    SvaraRadera