fredag 15 maj 2009

Vilodag

Jag skickade aldrig in en kvällsrapport igår.  Så här kommer en kortare variant.
Position: llz=57.8200,011.7329,0
Syd väst om Kärna
Paddlad sträcka: 35,9km
Paddeltid: 6h 53min


Det gick bra hela vägen. Vi paddlade på ordentligt och klev ej ur kajakerna för än vid ankomst.
Snabb urpackning och undan stuvning av kajakerna. Sedan kom min tjej och hämtade oss.

Det är skönt med vilodag. Klev upp vid 06.00 och sedan har dagen bara ramlat på. Intervju och prov hos en eventuellt blivande skola. Vi får se om dom vill ha mig. Ikväll blir det mys och bio med min tjej. Hon är den bästa!

4 kommentarer:

  1. Vad är det för skola du har sökt? Hoppas de vill ha dig hur som =)

    SvaraRadera
  2. Hej Andrew!
    Typiskt att ni skulle passera mig just nu när det är som körigast med gbg-varv och dressyrhelg! Men jag kanske paddlar ikapp någonstans längs med hallandskusten för lite vågsurf :-)
    Ha det gött!
    Ulf

    SvaraRadera
  3. Hej Andrew!
    Hoppas du har det gott hemma!
    Eyvor

    SvaraRadera
  4. Gick snabbt ner från Kragenäs. Vart är ni nu?//Micke

    SvaraRadera